Kubra2012 Gamz09 Allah yardımcın olsn kolay rahat bir doğum olur inşallah 🙏benm de şuan sancım var ama gelmiyo bebiş açılmam yok bugün Meryem Ana otu koyacam suya açılma olsn diye bende çarşamba kavuşuyorum kuzuma yatış dedi dokror 41 haftalık oluyz🙏
Huzurmelegim_28 Gamz09 bir avazda kurtulursun inşallah sen doğuma gitcen uyumadın ben kontrole gitcem ama yok uyuyamıyorumm 🤦♀️🤦♀️🙄🙄
Gamz09 Kubra2012 sancı hiç çekmedim olmadı çok zor dur eminim inşallah hemen gelir bebiş. Ya nazlı şey annesinin karnı ı rahat geldi