Kızlar bir possta benden gelsin. Saat 2 de 10 dk bir belime ağrı vurmaya başladı. Tuvalete gittim ve nişanim geldi . 🤭 Ebe mi aradim hastaneye geç dedi ama ben uzaktaym biraz o yüzden takip ettim ve 10 dk da bir gelen sancilarm var fakat çok sidetli değil ilk dogumumda çok çok siddettli idi. Smdi eşim yolda gelip beni alacak hastaneye gidicez. Bana dua edin lütfen.