xumsai Kizlar suan 36 haftaligim ama oturduğumda kalkarken kasiklarimda baskı hissediyorum.sanki cocuk asagidaymis gibi. Normal mi yoksa sıkıntı yapmam gerekiyor mu ?
GecesMom Ben 34 den beri yürürken dışarı çıkacak gibi hissediyorum vajinamda ağrı baskı ve hep idrarım varmış hissi. Doktorum normal artık kafasıyla baskı yapıyor sürekli bişey olmaz merak etme çıkmaz dedi 😂