Merhaba kızlar karnıma sürekli sancılar giriyordu doktor idrar testi istedi yaptım idrar yolu enfeksyionu çıktı antiyotik yazdı 5 gün sabah akşam içiceksin dedi 5 gün içtim bıraktım şimdi de çok afedersiniz vajianamın içinde değil ama klitorisimde çok kaşıntı var neden olabilir başına böyle bişey gelen var mı