Nazlican1994 2.doğumumu sezeryan yaptım..Spinal olmak istemiştim ama cesaret edemedim..Şimdi yine sezeryan olucam inşallah, sanırım yine genel olacak.Herhangi bir sorun yaşamadım ben uyanmakta yada sonrasında gayet rahattı..Tek dezavantajı bebeği doğar doğmaz görememek bana göre☺️