nvn-mutlu Güzel anneler dünden beri sol kasığım da bir ağrı var ama hiç dinmedi 20+4 haftalığız böyle olan var mı
BirTEK nvn-mutlu Bendede oldu bence bi doktora gitmenizde fayda var ben gittim doktorum böbreklerime baktı ve böbrek büyümesi çıktı ihmal etmeyin
nvn-mutlu BirTEK geçmiş olsun ❤️ birazdan gidicem bakalım hem tetenoz aşım var onu yaptırıcam sağlık ocağına 🤦🏼♀️