Pembe_duslerr saideeeee kızımda bir sene dalin sabun tozu kullandım hep ayrı yıkadım.Şu an oğluşumada onu aldım
Tugbamete saideeeee ben beyazlarıma Ariel sıvı renkliler içinde bingo ve persil sıvı hangisi indirimde denk gelirse onu alıyorum
saideeeee Akrepbebek bebişler için değil kız kendi kıyafetlerimiz için 🤣 ya ben toz deterjan kullanıyorum da sıvı deterjanı da kullanmak istedim öyle bi içimden geldi 🤣 merak ettim toz mu daha iyi sıvı mı diye sen hangini kullanıyosun
Akrepbebek saideeeee haa pardon 😂 yine sıvı diyorum o zaman 😂😂 ben ikisini de kullandım.Sivi indirime girdiğinde alip stokluyorum😂 Sıvı deterjanda koku daha kalıcı. Toz deterjanda kalıcı değil malesef
balyanak2geliyor saideeeee sıvı daha güzel inanın ariel oma alo persil rinso hepsini kullandım toz olarak ama sıvı kadar inanın makinede kopurmuyor ve temiz olmuyor tozların miladi dolmuş resmen sıvı deneyince farklı hemen görüceksiniz deneyin bence
Cilekliruyam saideeeee sıvı kullanıyorum canım tozdan daha iyi toz bazen böyle yapışmış gibi oluyor zaman geçtikçe bide oraya buraya dökülüyor. Sıvı rahat oluyor bide daha yoğun kokuyor toz deterjana göre. Ariel markası kullanıyorum tavsiye ederim
Pembe_duslerr saideeeee aaa pardon 😬 siyahlar ve renkliler için sıvı perwoll kullanıyorum evlendiğimden bu yana hem kokusuda süper yumusatıcıda kullanmam.BeyAzlara ariel toz ve yumusatıcı kullanıyorum canım
saideeeee Akrepbebek sıvı kullanınca yumuşatıcı kullanmaya gerek kalmıyo mu ben tozla beraber yumuyatıcı kullanıyorum hep kokusu kalsın diye😅
Akrepbebek saideeeee yumuşatıcı çok nadir kullaniyirum ben. Sıvı kullandığında gerek kalmıyor çünkü sıvı kokusunu yeterince birakiyor.😂 düşün kurutma makinesine atıyorum koku yine de gitmiyor. Ama tozda hemen gidiyor 😁
Portakalgeliyor saideeeee valla bebişe de kullandım gayet mis gibi ek durulama yapmadım :) ölçeği var zatenn 🙃