Adazeynep merhaba canım . Ben ikinci epidural sezeryanımı oldum 22 gün önce 🤲🏻🌸 zaten sezeryZn olacağı kesindi günü de almıştık 7 Temmuz olarak fakat 5 temmuzda gelmek istedi oğluşum. Nişanım gelmişti ve 24 saat sonda sancılarım oldu sıklaştı ve hastaneye gittiğim de nst ve çatıdan baktılar . Ben de onlara zaten sezeryan olacağım ne gerek var bakıyorsunuz dediğim de bakılması lazım belki normal açıklığın varsa çok kolay normal de yapabilirsin dedi .( Ama bence bu imkansız çünkü bende normal yapcak g…yok 😄😄😄)birde bakmasının sebebi bebek doğuma hazırmıymış falan öyle dedi .
sende sağlıkla al kucağına canım. 🤲🏻İnan çatı da hiç acımadı . İlişki daha çok acıyordur emin ol. Kendini kasma 😉uzun oldu biraz 🙈