Kizlar ben 6 aylık hamileyim ve halla bir sabit doktorum yok bu beni çok üzüyor acaba buraya giden var mı aranızda ilgili bir doktor güler yüzlü birine gitmek istiyorum her gittiğimde nöbetçi doktorlar oturuyor hiç biride ilgili değil sizin memnun kaldığınız doktorlar varsa önerir misiniz