MerveCeren Adazeynep kişiden kişiye değişiyor sanırım acı durumu kaçıncı haftada bakılıyor acaba 🤷🏻♀️
Portakalgeliyor Adazeynep 4 kere oldum yarın bir daha bakıcak eminim 😂 1. ve 3. Acıdı 2. De hafif hissetmiştim 4. Hiç hissetmedim gayet normaldi yani ne girdi ne çıktı anlamadım 😂😂😂😂😂 (4. Ebe yaptı diğerlerini doktor )
burcinnb Elisammmbade yaaa bende öyle oldum herkes birşey yok onda hissetmiyorsun bile diyordu ama felaketti kendimi zor tuttum çarşamba yine yapılacak korkuyorum valla😭
Petito80_ Kaçıncı haftadan itibaren yapılıyor çatı muayenesi ben 33+4 haftalığım cuma günü de randevum var doktor çatı muayenesi yapar mı acaba