Hav12316 35 haftalık olduk karnımı her gören karnın aşagı düşmüş doğum olacak yakın gibi şeyler söylüyor gerçekten de aşagı indi karnım normal mı bu haftalarda
Maviyesil121212 Hav12316 bana 32. Haftadan beri söylüyorlar; şu an 37 haftalığım doktor hala doğum gözükmüyor henüz diyor. Çevreye cok aldırış etmeyin
MerveCeren Hav12316 benim baştan beri karnım aşağıda herkes öyle söylüyor doktor yapısal bir durum erken doğum söz konusu değil diyor bakma sen millete çok biliyorlar🤦🏻♀️😁
Hav12316 Maviyesil121212 ben sezeryan olacağım 38 haftada normal doğum olmaması lazım dr verdiği günden önce normal gelirse korkusu var😩
melikeyakisiklii 34+2 günlüğüm karnım aşağıda pek doğurmayada niyetim yok onunda gelmeye niyeti yok vallahi baş aşağı doğum pozisyonunda 4 haftadır bizde böyle mutluyuz ☺️☺️
psychologist Hav12316 benimde 35 te indi bende fark ettim ama Doğum falan yok 37+4 üz şuan . Ağrım bile olmuyor
Hav12316 Kvsraykt evet cnm 28 haftalık erken doğum olmuştu mecburi acil sezeryan ile malesef 5 gün yaşadı oyüzden bu da sezeryan olacak