ahemsiree bizim de bugün 31+0 oldu,geçtiğimiz haftalarda ben de başlık açmıştım bir hanımefendi görüştüğü hastaneleri ve ilgilerini aktarmıştı daha sonra 2-3 kişi daha yazdı doğum yapan.Ben jimer ya da medicana arasında kaldım fiyatları hemen hemem aynı arada 1000tl oynuyordu birisi 6500 diğeri 5500.Doktorumun(İbrahim Avcı ücreti 300)muayenehanesi var istediğiniz hastane olursa orasıyla da anlaşırım demişti bizim için ama gerek kalmadı.