Eşim bayram nedeniyle 10 gündür evdeydi benimde yaklaşık 1 haftadır yalancı doğum sancılarım olduğu için ha bugün ha yarın diye doğumu bekledik eşimle evde çok güzel zaman geçirdik temizlik yaptık birlikte gezdik tozduk. 10 gün doldu yarın eşim iş başı yapıyor arada sırada giren sancılarımdan dolayı ve artık 38+3 olduğumuz için eşim seni asla evde yalnız bırakamam dedi. Kayınvalidemlerle yakın oturuyoruz ya o bize gelicekti yada ben onlara gidicektim açıkçası evim temiz kalsın diye doğuma kadar ben onlara gitmeyi tercih ettim😂 kocam artık doğuma kadar her sabah beni oraya bırakıcak evimdeki kadar rahat olamicam o biraz canımı sıkıyor. İnşallah biran önce doğumum gelir hala bir ümit belki bu gece gelir diyorum ama gelen giden yok bizim kızçe baya nazlı çıktı🌸 uykuda yok uykular haram oldu şimdiden🙄