Pelinsu Mrblar bayanlar herkes doğum hikayesini yazıyor bende farklılık yaratıp doğuma doğru yol alan hikayemi anlatmak istedim sizlere 3 yıllık evliyim fakat çocuğumuz olmadi bir sürü doktor deneme takvim yapmadığımiz bisey kalmadı eşim doğulu olduğu için tabi hiç kendinde kusur aramadı bi gün zorla sperm testi yaptırmasını istedim ısrar ede ede yaptırdı sonuç azospermi yani hiç sperm çıkmadı canlı sonuca tatmin olmadı 2 yerde daha yaptırdı ve sonuç aynıydı ailesi tabi bana yaklaştıkları gibi değil olur can sağlığı olsun vs sürekli olumlu oldular . Eşimi tabiki hiç kucultmedim nasip dedim aradan bir kaç ay geçti bana süpriz yapıp Ünlü doktor bülent tras tan randevu almış uca uca gittim tabiki tedavi sürecinden bahsettiler onun ameliyatla çıkarsa sperm eğer tüp bebek denemesini yapicaklardi tabi önce beni 1 aylık bi süreç bekliyordu saatinde vurulması gereken göbeğinden iğneler bir sürü ilaç vs gün geldi ve çattı eşim ameliyata aldılar önce olumsuz çıktı tek bir tese açıldı benden ikince tese için yani yumurtaligi açmak için izin istediler verdim kaybedecek bisey yoktu ikinci teseden sadece 1 tane sperm canlı bulunabildi dediler dollenme ihtimali cok azdi inandim doktoruma ve yumurta toplama islemine girdim bende 16 adet yumurta toplandi ve esimin 1 spermi ile 2 yumurtam dollendi ve transferi 2 gün sonra gerçekleştirdiler bi mucizeydi oldu rabbim nasip etti ikiside rahme tutundu tabi 3 ay boyunca progestan 2 doz iğne oldum hergun şu an kalçami fazla hissetmiyorum extra yine 3 ay göbekten iğnelerime devam ettim . Şu an 22 haftalık iki tane erkek bebek bekleyen bi anneyim şimdi sırada doğuma kadar sabredip erken gelmeden orda kalmaları lazım 😊 inşallah doğum hikâyemize paylaşırım sizinle herkesin kucağına rabbim evlat nasip etsin ağlamakla olmuyor şükretmekle pes etmemekle oluyor bu işler rabbim ilk denemede verdi kimbilir kimler gectigim yoldan kaç defa geçti allah herkesin evladını sağlıkla büyütmeyi nasip etsin ...💙💙💙
Sakvsr Pelinsu maşallah canım bende tüp bebekle hamile kaldım rabbim kucağımıza aldırsın inşallah 😇❤️
Yonca79 Pelinsu hayırlı olsun canim bende tup bebekle hamile.kaldim rabbim kucagimiza almayi nasip.wtsin isallah
Miniksevdam Benimde 7sene sonra tüp bebekle 10 yaşında oğlum ondan sonra olmadi rabbim bir mucize verdi busene 21 haftalik hamileyim hiç bir tedavi olmadan hamile kaldım rabbim ısteyen herkeze hayırlısıyla evlat nasip etsin amin banada dua edin
Ahugozlu Bizim de Tup bebek. Bebegimi kucagima aldim Cok sukur Bir aylik olduk. Ben de yazamadim bi turlu Hem tedavi oncesi tedavi sureci yasadiklarim. AZ daha toparliyayim Ben de hikayemi yazacagim. Rabbim saglikla bebeklerinizi kucaginiza almayi nasip etsin.
Pelinsu Ahugozlu rabbim hayırlı evlatlardan etsin evet zorlu bi süreç senin yasadiklarinida merakla bekliycem yazmanı 😘💙💙
Tiredmother Ne güzel ya, hamileyken biz isteyenlerede bol bol dua et canm rabbim bizede yaşatsın inşallah bu duyguları. Sağlıkla kucağına al bebişlerini inşallahh
Hayalimmucize Ben de tüp bebeğe başlıycam Eylül de şu an hazırlık aşamasındayım histeroskopi oldum destekleyici vitamin kullanıyorum hayırlısı olsun hakkımızda Rabbim evlatlarınızı sağlıkla size bağışlasın bizlerede dua edin inşallah