Melekokty Karnımın içi gerginleşiyo gerim gerim geriliyo sanki kızlar yemek yedikten sonra daha çok hissediyorum ve bebeğin olduğu kasığım ağırlaşıyo sanki yaşayan var mı bu durumu
Birgezgininhikayesi Melekokty benımde öyle 36 haftadayız normal bi durum az az sık sık yiyin öğünlerden sonra yatmayın
Melekokty Birgezgininhikayesi 15 haftalığım şuan ama nasıl böyle bi durum olabiliyo doktora sorucam aşırı rahatsız oluyorum
Birgezgininhikayesi Melekokty bilgim yok malesef haftanız erken büyümeden dolayı olabilir doktorunuz daha iyi sekilde bilgilendirir