iyi geceler umarım herkesin gebeliği güzel geçiyordur ve sağlıkla bebişlerimize kavuşuruz oğluşum bugün 20+3 oldu şuan henüz hareketlerini hissetmeye başlamadim normal mi
Bi sorum daha var yaklaşık bir haftadır sadece sağ bacağım kalçamdan aşağı doğru özellikle oturduğum yerden kalkarken yatakta yada koltukta dönerken ve hareket ettirirken anlık ağrıyor böyle bir yaşayan oldu mu önemli mi