nazmiyeee Kızlar 0-3 ay kıyafetleri kaç takım almalıyım sizce ilk bebeğim hiç bir tecrübem yok alışveriş konusunda aldıklarım boşa gitsin istemiyorum kaç aylık kaçar tane almayalıyım tecrübeli anneler yardımcı olursa sevinirim ☺️
Amatorranne umudunannesiii q ama yeni doğduğunda çok kirletiyolar bence üstlerini. Kustuğu oluyo. Altını değişirken batırdığı oluyo. Kullanılır bence
milena11 nazmiyeee ben bol aldım hiç kendimi sıkıntıya sokmadım. Etrafımda az alan arkadaslarım çok pişman oldular sonradan.
Zu_leyha nazmiyeee 12takım aldım ben benimde ilk gebeliğim çevremdekilerin önerisiyle o kadar aldim çabuk büyüyo çok alma diyolar hem hediye falanda gelir diye hesap ettim baklim
Nelmali nazmiyeee insanların aldıklarını görünce ben diyorum her halde ciplak kalacak benim kız iki hastane çıkışı 8 uzun kollu zıbın 5 6 tane alt 3 4 tulum bir kac da alt ust takim var sayılarını bile net bilmiyorum 😅 neyseki yıka kurut yönünden rahatım urfada yaşıyorum yıkamak 15 dakika kuruması 10 dakika 😂
nazmiyeee Nelmali ozaman şanslısın benimde kışa denk gelecek doğum konyada zor kurur 😂 bol almam lazım
Nelmali nazmiyeee o zaman sorun olabilir ama artık almak cok kolay eksik olursa cikar 5 dakika alir geliriz en olmadı sipariş versek 3 gune elimize gecer diye düşünüyorum 😅
Nelmali nazmiyeee aman bir battaniyeye sarariz olur biter 😂😂 şaka bir yana illaki halledilir fazla alıp giydirmeden kuculecegine az alıp eksik olunca boyutuna gore almak daha mantıklı geliyor bir de boyu kilosu nasil olacak bilemiyoruz benim kardeslerim 0 3 ay giyemeyen bebeklerden boyları uzun olduğu için 🤷🏻♀️
bahtnurr1 Ayy bende daha başlamadım alışverişe 🙊 kaç alt kaç üst alsam , 0-3/3-6 alıyım önden diyorum kasım ortası normalde doğum kış bebeği olacak herşeyi uzun kollu mu alıyım yoksa zıbınlarda kısa da olsun mu (ardahanda yaşıyorum 😂😂)
Emsare Eğer dağda oturmuyorsanız çok almayın 😅çocuk olduktan sonra kilosuna göre alırsınız. Ben 4kg doğum yaptığım için aldıklarımı 1 hafta giydirip alışverişe çıkmıştım bir sürü kıyafet kaldı yepyeni.