Obsesifk hemde ne yılan hikayesi 😂😂😂 hiç hamileligi dogumu böyle düşünmemiştim 😂😂😂 ben gidiyorum gülüyorum ebe diyor gülerek doguramazsın 😂😂😂 ama napim sancılarım oluyor ama adet sancısı gibi böyle kendimi parçalayacak kadar degil .bakalım yarın nasıl suni sancı gelicek onda genelde herkes doğuruyormuş 😂 Sonunda sezeryana alın beni diycem ama bu kadar emekten sonra pes etmek istemiyorum bebeğim sağlıklı oldugu sürece ben normal dogum dan yanayım dua edin kızlar