20_yesm Maalesef hassas lekeye meyilli cildim hamilelikle beraber lekelendi benimde.28.haftadayım . Her sabah kalkıp güneş kremi sürüyorum evde olsam bile. Geceleri de w lab leke kremi kullanıyorum.Ama onu sadece dudak üzerine sürüyorum.Cunku en bela ve en psikoloji bozan leke bıyık bölgesinde olan.Arastirdim int.de gebelikte kullanılıyor bilgisine ulastim.Yine de tüm yüzüme sürmüyorum.Tam gecirmese de ilerlemesi durdu gibi.Önceden tecrubeli olduğum için lekenlenme baslarken başladım.