Kızlar merhaba biz ailecek bayramın 2.gunu denize gittik ama ani bi şekilde karar verildi 1 gün kalıp gelecektik neyse gittik ertesi sabah 3 yaşındaki kızımda ufak sinek ısırıkları vardı eve geldikten sonra hepsi büyüdü ve su akıtmaya başladı yani hepsi kabardı ve geldiğimiz günden beri kızımda hafif ateş oluyordu ağrı kesiciyle düşüyordu halsizliği yok yemesi içmesi yerinde ama bugün ateşi daha fazla ağrı kesici verdim hâlâ var dediğim gibi halsizliği falan yok normal bizle de oynuyor konusuyor neden böyle oldu anlamadım sinek isirigindan mıdır eğer ondansa yapmam gereken bisey var mı yardımcı olur musunuz lütfen