Zeynep228 Lavininannesi1 benim de son 15 gün tek belirti arada adet sancısı gibi geliyor sonra geçiyor heralde geç gelecek gibi hissediyorum 😂 37+6 olduk
Ozlemtpl Son 3 gün ama ara ara kasik ağrısından başka bişey yok.hayırlısıyla gelsin paşam ya çok zorlaniyorum artık 😩
Miniginannesiiiii Lavininannesi1 aynıyız 9 🙈 ara ara sancılarım var 2 cm açılma olmuş yarın tekrar çatı muayenesi olucam🤮
Beyda3759 Son 2, ayıptır söylemesi bugün ishal oldum. Doğum belirtisi olarak gözüküyor. Bebiş her zamankinden daha hareketli belki bugün yarın gelir ama hiç gelecek gibi de hissetmiyorum.
N_ida_2308 Lavininannesi1 Ben sabah geldim doktorum İstanbul’da başka doktora gitiim onun hastası olmadığım için bakmadı sonra bir doktor buldum sancım çok çıkıyor şuan nst bağlı galiba sezeryana alacak dua edin ne olur sizde durum nedir
Zeynep228 Lavininannesi1 ahh keşke bu kadar naz yapmasalar inşallah haftaya kadar gelirler ya valla ben çok yoruldum hamileliğim çok rahat geçti ama nedense hiç sevemedim hamileliği galiba eski halimi çok özledim kilolarımı verseydim doğumdan sonra başka bişey istemem sağlıcakla da bebişlerimizi kucağımıza alalım inşallah ilk önce 😍😍
Lavininannesi1 Kubra2012 Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah cnm, hayırlısı ile gelsin bebişlerimiz🙏