Betfer merhaba, covid den dolayı evden çalışıyorum. Evde olmak güzel ama tek durmak sıkıcı. TV de bişey olmuyor önceden Müge anlı izliyordum o da tatile girdi. Akşama kadar müzik dinleyerek çalışıyorum yada ablam veya annemle konuşuyorum falan. Ama eşimin gelmesini dört gözle bekliyorum.