Merhabalar ben şu an 31.haftamdayim. cinsiyeti kız. Çarşamba günleri yeni haftaya geçiyorum. Çarşamba günü 32. Haftama giriyorum.Hastaneye gidicem. Çalışıyorum şu anda. Karar veremedim 32.haftada izne ayrılsam mi yoksa 37.haftaya kadar çalışsam mi riske girmek istemiyorum. Yorumlarınızı bekliyorum.