Happyasya Arkadaşlar doktorum gece 22:00 sıralarında içmemi söyledi. İçtikten sonra bazen acıkıyorum süt felan içmek istiyorum, ama tüm ilaçlarda olduğu gibi bu ilacı içince de mide bulantısı yaşıyorum. Siz bu ilacın üzerine herhangi bişi yiyip içiyor musunuz
Mavi34 Happyasya yatmadan bir dilim.ekmekle peynir domates yiyorum bulantısı da bastırıyor ac kalınca bulantı artıyor bende
Happyasya Gnssc bende yemekten sonra balıkyağı ve koraspini alıyorum acaba ikisini aynı anda içmem yanlış mı ki
Happyasya Mavi34 bende dayanamayıp meyve yanında süt içiyorum şuan normal bulantılarım geçti ama ilaçların yaptığı bulantıdan usanmış durumdayım 🤦♀️
Gnssc Happyasya günde kaç tane ilacım var çoğu akşam yemekten sonra ben icim rahat etsin diye 5 dk arayla yutuyorum sen de biraz ara ver öyle iç istersen
Gnssc Happyasya sormaa ki ben gebelikten önce ağrı kesici bile içmeyen insandım simdi ilaç torbamla geziyorum 😂
Aleynanin_annesi34 Coraspirini ben sabah tok karınla alırdım 34.hafta da Dr bıraktırdı, birde süt baya zaman araya geçsin öyle için hem ilacın etkisi olmaz hemde tehlikeli diye biliyorum içinde ki reçeteyi okuyun isterseniz daha aydınlatıcı olur..