11+6da gittik ve ikili tarama yapıldı o sırada doktor erkek gibi dedi. Geçen gün de memleketimde gittim kontrole orda da 13+6 idi ve ultrasonda da 14+3 görünüyordu. Doktor görmek için bayağa uğraştı çünkü uyuyordu yan yatmış şekilde. En sonunda bacağını açtı ve kız bu kız dedi. Ben de gerçekten mi, önceki doktor erkek tahmininde bulunmuştu dedim. Kesin kız dedi. O tahmin cinsiyet organı daha yeni olduğu için yanıltıcı olabiliyor dedi. Bakalım hala kafam karışık yine de 😅