Merhaba hanımlar , normalde çam ve sakura hastanesine gidiyorum sürekli aynı doktora kontrol yaptırıyorum Adnan hocaya. Temmuz sonu 32 haftam bitiyor ve doğum raporu alacağım işten ayrılmak için, ama bu hastaneye randevu kesinlikle yok. Başka hastaneye gitsem doğum raporu veriyorlar mı ? Doğum raporunu da çalışamaz şeklinde almak istiyorum çünkü yol mesafesi , otobüsler beni çok yoruyor