Arkadaşlar iyi akşamlar 38+5 olduk. 2 gündür belimde ağrı ve ara ara kasık ağrılarım var. Doğum belirtisi olabilir mi acaba? Nst de sancılarım da çıkıyor. Ayın 23 ünde hastaneye gittim doktorum tatildeydi bana 23 ünde doğumhaneye git nst ye gir dedi sancılarım çıkınca hemşire isterseniz doktor bey muayene etsin sizi dedi kabul etmedim eve geldim. Kendi doktorum kadın, nöbetçi doktor erkekti çatı muayenesi yapacağından korktum açıkçası.