Dorukunnnannesi Kızlar 44 gün önce sezaryen doğum yaptım kanamam var hala bu neden oluyo çok korkutuyor beni bu durum
Ummyahya Niçin korkuyorsunuz ki, mezheblere göre bile değişen bir durum hanefi mezhebnde 40 diye biliyoruz hep halbuki şafii mezhebinde 60 gündür Lohusalık vucuda göre gebeliğe göre değişen bir durum benim ilk gebeliğimde 50 gün sürmüştü
Dorukunnnannesi Ummyahya kanamadan korkuyorum sanki hiç bitmeyecek gibi bişey mi var diye çekiniyorum çok gelmiyor ama geliyo işte
TugceBelis Dorukunnnannesi bu kadar tedirgin oluyorsanız doktorunuza görünmenizde fayda var kanama süresi kişiden kişiye değişir burdan size kim ne dese faydasız 40 gün gibi bir genelleme yapılmış lohusalık için ama illa 40.gün kanamanız duracak diye bir kaide yok doktorunuz değerlendirip en doğru bilgiyi size verecektir içinizde bu şekilde rahat eder
Dorukunnnannesi Leylaalin yok hayır adet kanaması gibi geliyor ama çok çok değil günde bir pedi bile doldurmuyor
Ummyahya Anormal bir durum olsa baska bir sekılde belli eder kedini.. yine de içini rahat etmiyorsa doktora gidin
Dorukunnnannesi TugceBelis 60 güne kadar normal diyo ama bu zamana kadar pembelesmesi gerekiyor diye duydum benim adet kanaması gibi