[silindi] Yıllık izin ayrılabiliyorlar bayram sonu izinde değilse illaki orda olur randevulu hastalar oluyor çünkü ama mesai saatleri farklı olabilir
[silindi] Ilkgozagrimmm ben gebelikten önce bayram ali hoca gidiyordum ama çok yoğun olduğu için randevu sıkıntısı yaşıyordum hep bende çalıştığım için Gültekin bey geçiş yaptım