Sznmr iç karnınız büyüktür doktor gelişiminde bi sıkıntı yok derse sorun edip strese sokmayın kendinizi bu bebek için daha zararlı 😊 ben kilolu hamile kaldım doktor zayıfmamı söyledi ben 16+4 haftalık hamileyim şuan 12 kilo verdim ama bebeğim maşallah çok iyi 😊😊