sweettyy19 Merhaba reglime 5 gun var takvime gore test yaptim negatif erken mi yaptim yoksa varsa cikarmiydi gectigimiz pazar ovu testi catlama gördüm erken mi yaptim testi
Durudefne61 sweettyy19 evet erken olmuş 5gün döllenme 3gün yerleşme 9. Gün yapın testi daha net olması için bi kaç gün daha beklemelisiniz. Gün hayalet cizgi çıkar varsa
Cemtur sweettyy19 merhaba, bana doktorum regl 2 gün geçirirse yap demişti. Ben 2. Günü beklemeyemedim tabi sabah yapmam gerekiyordu akşam yaptım pozitif çıktı çok şaşırmıştım şu an 26. Haftadayız🥰
sweettyy19 Durudefne61 sabırsız davrandim biraz sizce hangi gün yapayim takvime göre 30unsda regl olmam gerekiyor
sweettyy19 Semiha_ ben gecen hafta pazar gunu ovu testinde catlama gördüm ya erkenmi oldu bilemiyorum
Semiha_ sweettyy19 ben 29 unda çatlama görüp 8 inde idrarda görmüştüm silik şekilde akşamüstü 6 da birde şuan 19 haftalığız şükür ama dediğim gibi kişiden kişiye değişir canım hakkında hayırlısı inşallah
Cemtur sweettyy19 ben hiç ova testi yapmadım doktora gittiğimde yumurtalama zamanını o söylemişti bana
Kubra411 sweettyy19 canım benim reglmden 1 gün önce negatif 2 gün gecikmeli pozitif çıktı bence bu kadar erken yapma 😊 hemde erken gebelik testinde negatif çıktı