Buse2626 Eskiden de bas ağrım oluyordu fakat hamilelikte 10 günde bir şiddetli migrenim oluyor 2 gün bazen 3 gün sürüyor sizde de bu şikayetler var mı beynim kalp gibi atıyor yaaa çok kötü 😨
Bsrtncsoy Buse2626 çok geçmiş olsun.Ayni durum bende de var.Parolda asla işe yaramıyor.3 gündür ağrı çekiyordum.Hic geçmedi.Bu sabah uyandığımda geçmişti ama çok sarsiyor insani.Suan cok bitkin yorgunum
Zeysezer Buse2626 bende aynı durumdayım normalde arveles içerdim Parol falan da içmiyorum biliyorum kesmeyecek. Tülbentle sarıyorum arasına patates sokuyorum kafama enseme buz koyuyorum uyumaya çalışıyorum geçiyor mu hayır biraz dindiriyor üç gün falan sürüyo o kriz
Rzgr-lena Bende artık bittim baş ağrısından 35 haftalık oldum ilk 3 ay da cok tutmuştu son 1 aydır yeniden başladı canımdan bezdim artık😞😞
Sultanbulgi Benim de var migren iki defa tuttu ikisinde de hastaneye gidip serum yedim çok iyi geldi bebeğe de sakıncası yokmuş 34 haftalığım şuan