Kızlar bazen karnımda çok sert bir hareket oluyor hafif de değil sanki birseyler kopuyor ansızın korkup çığlık bile atıyorum 😁 bazen cok abartili şekilde esneyince bile oluyor aynısı acaba bebek hareketimi ne kadar değişik bir duyguymuş bu kadar hissedilmesi