Ya kizlar kahverengi desem değil renksiz desem değil. İç çamaşırıma iz yapmış ama çözemiyorum nasıl bi akıntıdır . Öyle ağrım falan da yok diye gitmedim doktora. Sadece vajinada yanma idrar yaparken sizlama ve kasiklarda batma oluyor diye enfeksiyon tekrarlamjstir diye düşünüyorum o akıntı da ondan midir kızlar?