Aysee10 erken belirti olabiliyor ben ilk gebeliğimi 2 haftalık iken öğrenmiştim ama gelişmediği için 3 ay önce kürtaj oldum. Ama o zaman göğüslerimde aşırı ağrı vardı, belim ağrıyordu , yine gazım vardı. Kasıklarımda ağrı oluyordu ama adet sancısı gibiydi. Bu sancı onun bi tık üstü. İnşallah Rabbim isteyen herkese sağlıklı gebelik nasip etsin 🙏