19ida19 en kötü özel hastane bile 200 tl olmuş, devlet hastanesi gibi kalabalık vs.. en azından kaliteli🤷🏼♀️
aynı zamanda eşim de bende çalışıyoruz, sigaramız alkolümüz yok. o yüzden bebeğimiz için en iyisi ne ise onu tercih ediyoruz çünkü ben tedaviyle hamile kaldım.