Merhaba arkadaslar ben 5 haftalık hamileyim . Hamile testinde ve kan da pozitif çıktım . Biraz acemiyim ilk hamileliğim . Folik asit yerine I mom omega kullanıyorum 4 -5 ay once çocuk düşünüyoruz diye aile doktorumuza gittiğimde ne kullanmamı onerirsiniz dediğim de bunu onermişti . Cumartesi doktoruma gideceğim kısmetse . Öncesinde danışmak istedim . Cay ve kahve bu durumda nasıl tüketilmeli yada hiç tüketilmemeli mi ? Bilgi rica ederim . Sizler nasıl yaptınız . Teşekkürler şimdiden ☺️🙏