nazlisamac35 haklısınız valla benide perişan etmişti sıcaklar. Canım 36numara narin ayaklarım 39numara terliklere giremez olmuştu. Ödemden yüzüm trabzon ekmeğine dönmüştü 😅🤣 doğurdum gene 7gün geçmedi ödemlerim. 7.günün sonunda sanki biri bana iğne batırmışta bütün havam fıss diye inmiş gibi oldum bir anda kayboldu gitti ödemlerim 🤣😅 şaka bir yana bende hergün dua ediyordum allahım bugün doğurayım bitsin ne olur diye. Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bebişinizi. Bir avazda kurtulun 😊 ben 5avazda doğurdum biraz zor oldu 😅🤣