ilknurd_98 Kızlar 20+4 hamileyim az önce göğüsümden su gibi şeffaf renk bir şey geldiğini fark ettim normal mi? Daha önce yaşayan oldu mu? 30 lu haftalarda süt geldiğini duymuştum ama benim ki süt değil su gibi ve haftam çok erken normal mi sizce?
Denizyildizii ilknurd_98 normal cnm. Kolostrum o ilk süt demek. Kimsenin ilk başta öyle beyaz süt gelmez. İlk şeffaftır sonradan beyazlaşır
[silindi] ilknurd_98 17. Haftayım aynı sorun bende de var erken olduğu düşünüp buraya yazdım çoğu kişi normal olduğunu yazdı 🤷🏻♀️
Deletedmom_33 ilknurd_98 Ben öğrendiğim de 4-5 haftalık idi (tüp bebek) Eşime o zamandan beri kontrol ettiriyorum göğüs ucundan oda acımsı-tuzlu bı şey geliyor diyor. Sıkınca yok ama. Kendi göğüsüme de ağzım yetmiyor bakayım 🤣🤣 Meraktan en sonunda göğüs pompası ile bakicam o olacak 😅😅