Bb1 Kızlar evde ne giyorsunuz benim ev elbiselerim pijamalarım sıkıyo.soğuk havalarda ne giyiyorsunuz acaba
sumeyraballl Bb1 hamilelik eşortmanları ve bol ince şeyler tercih ediyorm normal eşortman giyemiyorm belde bittiği için kasıklarımı sıkıp ağrımasına sebep oluyor bol şeyler candır 😁
ay-se Bb1 birde annemden te evlenirken eteğinin altına giydiği taytı getirmişim ama bir bol bacakları allahım çok rahat keşke imkanım olsa da dılarıya gideceğimde de onu giysem
Gkc92 Bb1 gecelikten Başka bir şey giymiyorum aşırı rahat oluyo tril tril penye saten farketmiyor hangisi olsa giyiyorum