Naciyeserra Susamtanem2 merhba bende alev hanıma gidicem 33 haftalığım şehir dışından gidicem siz memnun kaldınız mı..?
Susamtanem2 Cnndygu bende 32 ata sağlığa başladım cevap gelmeyince muayene ve doğum ücreti nedir eş alıyor mu doğuma ya da fotoğrafci var mi
Naciyeserra Cnndygu sanırım alev hanım kendi muayenesini açıp oraya gidecekmiş bu ay hastanede sonmuş. Bilginiz var mı
Cnndygu Susamtanem2 Muayene 140 tl , doğum 4800. Eş ve fotoğrafçı alınıyor. Hatta anlaşmalı fotoğrafçıları da varmış. 2 hafta sonra netleştiricem bende
Susamtanem2 Cnndygu hayırlısı olsun Aynı haftadayiz sizde de kasık ağrısı var mı Kan değerlerinize ne kadar sürede bakıyor alev hanım
Cnndygu Olmaz mı birde ben böbrek taşı sorunu yaşıyorum. Üstüne kız doğum pozisyonunu aldı. Birwz daha zorlayıcı geçiyor. 2 aylık süreçte baktı. Ama zaten bazı ilaçları sürekli kullanıyorum. Sorun olmadığı sürece sık bakmıyor.
Susamtanem2 Cnndygu benimde 25 de dönmüştü o yüzden kasık ağrım çok ben kendim yaptırayım dedim tiroid değerim düşük çıktı haftaya tekrar randevu aldım bakalım ne diyecek
Cnndygu Naciyeserra Onun hakkında bir bilgim yok. Çünkü nasipse zaten çarşamba doğumum var. Ama hastalarını bir anda ortada bırakacağını sanmıyorum. Açsada yardım edecektir
Susamtanem2 Naciyeserra hiç gitmedim ata sağlık meltem hanımda dogumumum oldu ama kendisi artık kendi klinigini açtı