kuyucadisi_liva Herkese selamlar, suanda 4 aylik hamileyim ve gogsumden seffaf bir sivi geliyor.biraz sknca beyazimtrak bir sivi sut gibi.bu durumu yasayan anneler yorum yaparsaniz sevinirim 😔 bu durum beni biraz korkuttu acikcasi.
zehranurr kuyucadisi_liva çoğu gebede sıvı geliyor göğüsten ama lütfen sıkıp uyarmayın göğsünüzü erken doğumu tetikliyor sıkmak
kuyucadisi_liva zehranurr yaa bunu bilmiyodum.ilk gebeligimde bebeklerimi kaybettigimi ogrendigimde boyle olmustu acikcasi.simdi yine ayni korku sardi.baya stres yaptim.
bahtnurr1 6 aylık hamileyim bende de geçenlerde geldi , bu korkulacak bişey değil dedi çevremdekiler ama sıkma diyorlar. Süt gelecek demekmiş sanırım birde sıkmak erken doğum riski falan yapıyor demişler buradaki postlarda