Kızlar normalde şen şakrak hayat dolu bir insanımdır ama hamilelik döneminde aşırı derece de sinirli bir insan oldum😞 Olup olmadık bağırıp çağırıyorum ağlıyorum.. Kendimden baya yaşça büyük insanlara bile bağırıyorum.. Çevremde nerdeyse kırmadığım insan kalmadı😞 Sonra hemen pişman oluyorum ama hem insanları kırıyorum hem de bebeğime zarar veriyorum😞 Acaba hamilelik depresyonuna mı girdim? Çünkü hamile kalmadan önce doktor bize tüp bebek demişti ve hamile olduğumu öğrenmek büyük süpriz oldu.. Hem çocuğunun olmayacağını öğrenmek Hem de sonra hamile kalmak o duygudan o duyguya ani geçişler oldu sanki bilemiyorum 🤷♀️😞