Gulnur26 25 haftalık hamileyim. Hanımlar iki gündür oturup kalkarken kasıklarım ağrıyor. Kanama vs yok bebek hareketlerini de hissediyorum ama neden ağrıyor olabilir acaba.
Zeyyyn Gulnur26 bu haftada herkeste oluyor genellikle rahim dahada buyumeye geçiyor ağrılar artıyor magnezyum içince ben rahatlatıyorm sizede verir gidene kadar maden suyu filan için 1 tane
Meraklibiri Gulnur26 artık bebek büyüdüğü için normal canm bende cok korkardim hastaneye giderdim ama normal bi durum son haftalara doğru artiyor magnezyum takviyesi oneririm
Gulnur26 milena11. Tuvalet ihtiyacım olunca kasıkta agrı oluyodu zaten ama bu iki gündür genel olarak rahatsız edici bir agrı oluyo
milena11 Gulnur26 doktorunuza danışın mutlaka sizin haftalarınızda ben aynı durumu bu sebeple yaşamıştım
Gulnur26 milena11 carsamba günü6 randevum var telaş edip acile gitmek istemiyorum oyuzden bir sorayım istedim cok tesekkür ederim yardımcı oldunuz. 🌸🌸
Gulnur26 Zeyyyn öyle de düşünmüştüm aslında cünkü baska bir şikayetim yok ama yinede şüphede kalıyor insan tesekkür ederim kardeşim. 🌸🙂
Gulnur26 Ezgileta ihtimal vermedim hic akıntım yok yanma hissi yok idrarın rengi normal ama olabilir mi yinede