BusraUras Melekannesi_81 lierac ve organik hindistan cevizi yağı kullandım ben çatlağım yok denecek kadar az. 39+6 da 22kg alarak tamamladım hamileliğimi.
Rbkny Melekannesi_81 liecar kullanıyorum 20. Hafta başladım şuan 33 haftalıgız hiçbişey yok cok şükür ama benimle aynı olan arkadasım da aynısını kullanmasına ragmen catlak ları oluştu bu birazda insanın vucut yapısına baglı bir durum