Merveee34 Sevginur97 bu değere göre hamilelik var .. Fakat sağlıklı gebelik denmesi için 2 gün sonra tekrar kan vermelisin . 2 katı artış varsa sorun yok :) gözünaydın bu arada 🧿
Gul2808 Sevginur97 hayırlı olsun bebeğin sağlıkla kucağına al 44 le öğrenmiştim bnde şuan 10+5 günlüğüz 🙏❤️
elfmoom asel51 canımm teşekkür ederim progestana devam biraz ağrılarım var ama iyiyim :) hafta içi gideceğim , görmek için belki kalp atışını da duyarız 6. hafta olacak :)