Erturk meraba, bende 22 haftamdayım bi kaç haftadır bendede oluyor doktorumada gittim rahim büyüdüğü için ağrıların normal olduğunu söyledi. Ara ara batma kramp yada ağrı olabiliyor özellikle dediğiniz gibi hareketlere bağlı olarak. Eğer şiddetli devam ederse doktorunuza danışın tabi🌸