Belki bu konuyla alakalı onlarca post açılmıştır. Ancak ben çok feciyim, gaviscon, rennie, tahin, kefir önerilen her şeyi yapıyorum. 10 dakika içinde geçiyor sonra yeniden başlıyor. Uzanamıyorum. Uyuyamıyorum. Uyuyabilmek için aç olmam lazım midemde böylece yanacak bir şey kalmıyor. Aç olduğumda aç olmak dışında bir sorun yok 🤪 Çok yaman bir çelişki içindeyim. Kaçıncı haftalardan sonra azalacak bu çile kızlar ? Son haftalara doğru deniyor. Bu son haftalar kaç mesela 🥲 daha 25+2′yim çatlicammm 😬🔥🔥