bilnazo68o Kahverengi göktuğ beğeniyorum. Oğlumun adı Oğuz Kağan. Bida oğlum olsaydı bu isimlerden birini Göktuğ,, BerkeHan,,, Turan Börü, koymak istiyordum kızım olacak nasipse 🤗