betuss5 Minnosun Annem badem yagi surmus ve hicbir catlagi yok 2 cocuga ragmen tuylenmeside yok .Bende hindistan cevizi yagi suruyorum bu bitsin badem yagi alicam .Google de aratirsan surebilecegin yaglar cikiyor zaten
suscarparimm Minnosun Kakao yağı sürmenizi tavsiye ederim ne kremler ne yağlar kullandım kakao kadar etkili olmadı hiç biri
Minnosun betuss5 teşekkür ederim ben ilk çocuğumda normal bebek yağı sürüyordum şimdi öyle duyunca birde burdaki bayanların fikrini alayım dedim
Minnosun suscarparimm Ben ilk gebeligimde bebek yağı kullanmıştım 2de tatlı badem yağı deniycem bilmiyorum 😔😔